Specjalista ds. Ofertowania – Kosztorysant instalacji teletechnicznych

Twój zakres obowiązków

  • Opracowywanie ofert w oparciu o dostępną dokumentację
  • Sporządzanie przedmiarów, kalkulacji, kosztorysów i wycen
  • Analizowanie materiałów przetargowych
  • Pozyskiwanie materiałów niezbędnych do opracowania oferty
  • Uzgadnianie z kontrahentem szczegółowego zakresu prac
  • Udział w uzgodnieniach i negocjacjach z podwykonawcami, dostawcami, biurami projektowymi oraz podwykonawcami na etapie oferty
  • Współpraca i utrzymywanie relacji ze stałymi partnerami

Nasze wymagania

  • Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne branżowe
  • Doświadczenie min. 3 lata w dziale wycen w firmie wykonującej instalacje elektryczne/teletechniczne lub u Generalnego Wykonawcy
  • Biegła znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
  • Dobra organizacja pracy, umiejętność analitycznego myślenia
  • Samodzielność w działaniu
  • Kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań zamiennych i alternatywnych
  • Umiejętność czytania dokumentacji projektowej i rysunków technicznych,
  • Dobra znajomość Autocad/BricsCAD
  • Umiejętności analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
  • Terminowość i skuteczność w realizacji celów

Mile widziane

  • Umiejętność obsługi programów do kosztorysowania wg KNR (Norma PRO itp.)
  • Znajomość Prawa Zamówień Publicznych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2

To oferujemy

  • Forma zatrudnienia umowę o pracę lub B2B zawierana na czas nieokreślony
  • Wszystkie niezbędne narzędzia pracy
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Praca przy realizacji ciekawych projektów
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dofinansowanie do zajęć sportowych
  • Prywatna opieka medyczna
  • Spotkania integracyjne
  • Pracowniczy Program Kapitałowy
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów
  • Przyjazną atmosferę w pracy

Benefity

dofinansowanie zajęć sportowych

prywatna opieka medyczna

dofinansowanie szkoleń i kursów

spotkania integracyjne

brak dress code'u

program rekomendacji pracowników

możliwośc uzyskania uprawnień

O nas

MAAT4 Sp. z o.o. to firma technologiczna, działająca w obszarach inteligentnych instalacji budynkowych, elektroenergetyki, systemów ochrony pożarowej, zintegrowanych systemów bezpieczeństwa oraz teleinformatyki. Wdrażamy innowacyjne rozwiązania oraz zapewniamy serwis i utrzymanie. Posiadamy doświadczony zespół menedżerów i pracowników z ponad 20 letnim stażem, którzy zrealizowali kilkaset projektów w całej Polsce. Prezentujemy wysoką specjalizację i unikatowe know-how technologiczne. Sprawnie integrujemy rozwiązania infrastrukturalne z informatycznymi.

Typ umowy

Umowę o pracę lub B2B na czas nieokreślony

Lokalizacja

Warszawa